2 perc olvasási idő

A Google frissíti a termékjelölési irányelveket

A Google továbbfejlesztette a termékjelölés megvalósítására vonatkozó irányelveit, hogy javítsa a vásárlási eredmények pontosságát és relevanciáját a keresésben. Hogyan tarthatja fenn az optimális láthatóságot a Google keresési eredményei között?

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Google frissíti a termékjelölési irányelveket
Forrás: Depositphotos

A termékjelölés legfontosabb frissítései

A HTML-jelölés rangsorolása

A Google mostantól határozottan javasolja, hogy a termékjelölést közvetlenül az oldal kezdeti HTML-kódjába helyezze . Ez biztosítja, hogy a termékadatok megbízhatóbban és gyorsabban indexelésre kerüljenek, növelve annak esélyét, hogy megjelenjenek a vásárlási keresési eredmények között.

Ne hagyatkozzon JavaScript-jelölésre

Bár a JavaScripttel generált jelölés továbbra is támogatott, a Google figyelmeztet a lehetséges problémákra. Azok az oldalak, amelyek JavaScriptet használnak a termékadatok létrehozásához, problémákba ütközhetnek a feltérképezés gyakoriságával kapcsolatban, ami csökkenti az időben történő indexelés megbízhatóságát. Ha lehetséges, helyezze el a jelölést közvetlenül a HTML-kódban. Ha úgy dönt, hogy JavaScripttel létrehozott jelölést használ, győződjön meg arról, hogy szerverei képesek kezelni a feltérképező robot megnövekedett forgalmát. Csak így tarthatja fenn az oldal teljesítményét és javíthatja az adatok indexelését.

Csak egyetlen termékoldal

A Google egyértelművé tette, hogy a termékjelölés bővített kivonatai azokra az oldalakra korlátozódnak, amelyek egyetlen termékre vagy annak változataira összpontosítanak. Ez azt jelenti, hogy a termékismertető oldalak vagy kategóriák nem jogosultak a továbbfejlesztett találatok megjelenítésére.

Ha úgy strukturálja az oldalt, hogy az egyes termékoldalakat hangsúlyozza, azzal növeli a bővített találatok elérésének esélyét.

Külön URL-ek a különböző pénznemekhez

Atöbb piacon működő e-kereskedelmi vállalkozások esetében a Google azt javasolja, hogy minden pénznemhez külön URL-t használjon. Ez segít a Google-nak abban, hogy a felhasználó tartózkodási helye alapján helyes termékinformációkat jelenítsen meg, javítva a vásárlási élményt.

Autóhirdetések

Az autóiparban dolgozók számára a Google azt javasolja, hogy az Autó és a Terméktípusok is szerepeljenek a strukturált adatokban. Ez a kettős besorolás javítja az autóval kapcsolatos keresések láthatóságát és pontosságát. Ezeknek az irányelveknek a betartása javítja termékei láthatóságát a Google Keresésben, így célzottabb forgalmat vonzhat e-kereskedelmi webhelyére.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Facebook frissíti az élő videók tárolási szabályzatát
3 perc olvasási idő

A Facebook frissíti az élő videók tárolási szabályzatát

A Facebook jelentős bejelentéseket tett azzal kapcsolatban, hogy hogyan fogja kezelni az élő videókat a hálózatán. Az egyik jelentős változás ma, 2025. február 19-én lép életbe: minden új élő adás csak az adás után 30 napig lesz elérhető a platformon. Ezen idő leteltével automatikusan törlődnek a vállalat szervereiről.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
A Google javítja a GA4 és a Search Console integrációját
3 perc olvasási idő

A Google javítja a GA4 és a Search Console integrációját

A Google új dokumentációt adott ki, amely javítja a Google Analytics (GA4) és a Search Console adatainak integrációját a jobb webhelyteljesítmény és a SEO-elemzés érdekében. Ezt a frissítést különösen azok a vállalatok fogják értékelni, amelyek növelni szeretnék az organikus forgalmat és javítani a felhasználói élményt.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+