2 perc olvasási idő

A Google elindítja a decemberi Core frissítést

A múlt héten meglepő módon a Google elindította a december 2024-es Core Update-et, alig egy héttel a novemberi frissítés befejezése után. Ez az év negyedik core frissítése, és a Google megjegyezte, hogy a teljes bevezetés körülbelül két hetet vesz igénybe.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Google elindítja a decemberi Core frissítést
Forrás: Depositphotos

Az időzítés szemöldököt vonzott a SEO-közösségben, mivel a novemberi frissítés éppen december 5-én fejezte be a 24 napos bevezetését. Amikor a szokatlanul gyors egymásutániságról kérdezték, a Google elmagyarázta, hogy „különböző core rendszereik vannak, amelyeket folyamatosan fejlesztünk”.

A keresőóriás alapvető frissítései átformálják, hogy a Google hogyan rangsorolja a weboldalakat az egész rendszerben. Gondoljon erre úgy, mintha egy étteremkritikus frissítené a top 20-as listáját – új helyek nyílnak, a régi kedvencek lecsúszhatnak, és az értékelési kritériumok fejlődnek. A helyezés csökkenése nem feltétlenül jelenti azt, hogy egy étterem rosszabb lett; néha mások csak javítottak a játékukon.

A Google azt ajánlja a webhelyek tulajdonosainak, akik a forgalom változását tapasztalják:

  • Adjanak egy hetet a frissítés befejezéseután, mielőtt belemerülnének a Search Console adataiba.
  • Nézze meg a frissítés előtti és utániszámait.
  • Figyeljen a rangsorolásban bekövetkező nagyobb visszaesésekre, különösen az első helyekről a harmadik vagy negyedik oldalra való visszaesésre.
  • Ellenőrizze, hogyan teljesít a különböző keresési típusok – web, képek, videó és hírek –között.

Ha webhelye rosszabbul szerepel, ne essen pánikba. A Google hangsúlyozza, hogy nincs gyors megoldás, és a helyezés csökkenése nem mindig jelenti azt, hogy valami baj van.

Bár a frissítések között előfordulhat némi helyreállás, a legnagyobb visszaesés általában a következő központi frissítéssel következik be.

„Készítsünk továbbra is jó tartalmat valódi emberek számára – a készítőknek csak erre kell összpontosítaniuk” – hangsúlyozta a Google a közleményében.

Aki többet szeretne megtudni, a Google részletes dokumentációval várja a Search Console súgóközpontjában.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Gyakorlati útmutató a jövő heti Balkan Ecommerce Summit résztvevői számára
3 perc olvasási idő

Gyakorlati útmutató a jövő heti Balkan Ecommerce Summit résztvevői számára

Már csak néhány nap van hátra a várva várt Balkan Ecommerce Summit 2025-ig, amely 2025. április 29-30-án az Arena Sofia-ban a balkáni régió e-kereskedelmi központjává teszi Szófiát. Az esemény közeledtével ez a Balkan Ecommerce Summit részvételi útmutatója mindent elmond, amit tudnia kell ahhoz, hogy a lehető legtöbbet hozza ki ebből a legfontosabb digitális kereskedelmi találkozóból.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?
3 perc olvasási idő

Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?

Az Instagram hivatalosan is bemutatta Edits – saját videószerkesztő alkalmazását. Ezt különösen a tartalomkészítők és a kis márkák fogják értékelni, akik videókészítésüket szeretnék skálázni. Ez közvetlen válasz a népszerű CapCut eszközre, amely a ByteDance alá tartozik. Miben különböznek ezek az alkalmazások, és milyen potenciál rejlik bennük az e-kereskedelem számára?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
TV Evolution: Márkák: Változó nézési szokások és a márkára gyakorolt hatások
4 perc olvasási idő

TV Evolution: Márkák: Változó nézési szokások és a márkára gyakorolt hatások

Hogyan néznek ma az emberek videótartalmakat? Mit tekintenek „televíziónak”, és hol működik a legjobban a reklám? A CTV (Connected TV) még nem áll az e-kereskedelem középpontjában, de a külföldi fejlemények arra utalnak, hogy ez hamarosan megváltozhat. Az RTL AdAlliance új tanulmánya egyértelmű adatokkal és figyelemre méltó trendekkel szolgál. És azt mutatja, hogy a videók sikerét […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+