2 perc olvasási idő

A Google betiltja a Pill Press hirdetéseket szeptember 1-től kezdődően

A Google azt tervezi, hogy 2025. szeptember 1-jén blokkolja a tablettagyártó berendezésekre vonatkozó hirdetéseket. A tilalom a Google Ads és a Google Shopping hirdetéseket is érinti. Az online eladóknak gyorsan kell cselekedniük a problémák elkerülése érdekében.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Google betiltja a Pill Press hirdetéseket szeptember 1-től kezdődően
Forrás: Depositphotos and Canva Pro License

.

Mit tiltanak be

Az új szabályok a tablettagyártó présgépeket és a porokat kapszulákba töltő gépeket célozzák . A Google az ezekhez a gépekhez tartozó alkatrészeket is betiltja. Nem lehet többé reklámozni tablettázó gépeket, szerszámokat, formákat, bélyegzőket vagy lyukasztókat. Alapvetően minden, amit tabletták és tabletták készítésére vagy jelölésére használnak, ki van tiltva.

Hogyan működik a rendszer

Szeptember 1-jén kezdődik a szigorítás, de a Google hat hét alatt fokozatosan vezeti be. Nem fogják azonnal lezárni a fiókokat. Legalább hét nap figyelmeztetést kapunk, mielőtt a Google felfüggeszti a fiókunkat. Ez időt ad a javításra vagy a hirdetések visszavonására.

Mit kell tennie az eladóknak

  • Ellenőrizze a hirdetéseit most
  • Ha ilyen dolgokat árul, törölje a hirdetéseket szeptember előtt.

A Google azt mondja, hogy vizsgáljon felül mindent, tehát ne várjon az utolsó pillanatig. Ez beleillik a Google mintájába, hogy kivágja a kockázatos termékeket. Senki sem szeretné, ha az egész Google Ads fiókját felfüggesztenék egyetlen rossz termék miatt. A bevételkiesés óriási lehet a Google-forgalomtól függő vállalkozások számára. Az okos eladók ezen a héten auditálják kampányaikat, és eltávolítanak minden megkérdőjelezhetőt.

Cikk megosztása
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Hasonló cikkek
Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád
5 perc olvasási idő

Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád

Néhány évvel ezelőtt egy online bolt elindítása azt jelentette, hogy egy hónapot töltöttem egy fejlesztővel, és néhány ezer dollárt dobtam előre. Ma? Egy délután alatt működőképes üzlet lehet, és gyakorlatilag semmibe sem kerül az indítás. Ha gondolkodott azon, hogy saját online vállalkozást indítson, de a technológiai dolgok vagy az indítási költségek visszatartottak, akkor jó hírem […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén
3 perc olvasási idő

A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén

A Pinterest nemrég dobta el az Ünnepi Szezon Szerkesztését – egy több száz ajándékkalauzból álló gyűjteményt, amely teljes egészében arra épül, amit felhasználók milliói keresnek és mentenek el. A számok pedig nagyon érdekes történeteket mesélnek el a 2025-ös ünnepi vásárlásról. A platform elemezte a keresési mintákat, a mentési viselkedést és a vásárlási kattintásokat, hogy 17 […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU