2 perc olvasási idő

A Google 2025-ös stratégiája a Gemini AI-t helyezi a középpontba

A TechCrunch beszámolója szerint a Google vezetése egy december 18-i ünnepi stratégiai megbeszélésen nagyra törő terveket mutatott be a mesterséges intelligencia kezdeményezéseivel kapcsolatban, Sundar Pichai vezérigazgató pedig a Google Gemini AI modellt emelte ki a vállalat 2025-re vonatkozó központi célpontjaként.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Google 2025-ös stratégiája a Gemini AI-t helyezi a középpontba
Forrás: Depositphotos

A megbeszélésen Pichai azt mondta : „2025 kritikus lesz”, hangsúlyozva a gyorsabb fejlesztés sürgős szükségességét. A sürgősség érzését hangsúlyozták a vezérigazgató megjegyzései, amelyek szerint „nagy a tét”, ahogy a vállalat a gyilkos AI-piacon tárgyal. Pichai tisztességes értékelést adott a Gemini alkalmazás jelenlegi helyzetéről, miközben a frissen megjelent alkalmazásról beszélt. Miközben elismerte az alkalmazás „erős lendületét”, nyíltan beszélt az előttünk álló nehézségekről.

Elismerte: „2025-ben még van mit tennünk, hogy behozzuk a lemaradást, és ott is vezető pozíciót alakítsunk ki”, utalva a vállalatnak a mesterséges intelligencia iparágban elfoglalt helyére.

A nagy technológiai cégek jelenleg különböző sikerrel, de nagymértékben fektetnek be a mesterséges intelligenciába, ami egybeesik a Gemini stratégiai fókuszával.

A Google nyitottsága az elért eredményekkel és hibákkal kapcsolatban azt mutatja, hogy reálisan ismeri a versenykörnyezetet.A Google a technológiai fejlődés általa átalakítónak tekintett időszakára pozícionálja magát, és a találkozó időzítése és bemutatása – ünnepi öltözékkel kiegészítve – laza hátteret biztosított ahhoz, ami a vállalat egyik legjelentősebb stratégiai fordulópontjának tűnik az elmúlt években.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Melyek az omnichannel marketing trendek 2025-ben?
2 perc olvasási idő

Melyek az omnichannel marketing trendek 2025-ben?

2025-ben az online kiskereskedők példátlan kihívással néznek szembe: a fogyasztók figyelme számtalan alkalmazás, platform és eszköz között oszlik meg. A legújabb tanulmányok a fogyasztói magatartás drámai változását mutatják – a lineáris televíziónézés a teljes képernyőidő 50%-a alá esett.

Olvasás
Trump új vámokkal fenyegeti az EU-t
2 perc olvasási idő

Trump új vámokkal fenyegeti az EU-t

A Reuters szerint Donald Trump amerikai elnök „nagyon, nagyon rossznak” nevezte az EU kereskedelmi gyakorlatát az Egyesült Államok számára, és bejelentette, hogy január 21-én újabb vámokat tervez kivetni az EU-ra. Az amerikai-EU kereskedelemben potenciálisan jelentős változást eredményezhet, hogy Trump a Fehér Házban kijelentette, hogy a vámok „az egyetlen mód” a tisztességes kereskedelmi kapcsolatok elérésére.

Olvasás
Miért csak 26% értékeli kiválónak a digitális élményeket, és hogyan lehet javítani rajta?
4 perc olvasási idő

Miért csak 26% értékeli kiválónak a digitális élményeket, és hogyan lehet javítani rajta?

Az ügyfeleknek mindössze 26%-a értékeli kiválónak a digitális élményeket. Mit lehet tenni? A tavalyi évben rengeteg hír szólt az egységesített adatokról és a generatív mesterséges intelligenciáról, amelyek mindkettő képes átalakítani az ügyfélélményt. Miért nem sikerül gyakran a személyre szabás? És mi különbözteti meg a piacvezetőket a többi vállalattól? Az Adobe Digital Trends 2024 jelentés ezekre […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+