2 perc olvasási idő

A Google 2025-ös stratégiája a Gemini AI-t helyezi a középpontba

A TechCrunch beszámolója szerint a Google vezetése egy december 18-i ünnepi stratégiai megbeszélésen nagyra törő terveket mutatott be a mesterséges intelligencia kezdeményezéseivel kapcsolatban, Sundar Pichai vezérigazgató pedig a Google Gemini AI modellt emelte ki a vállalat 2025-re vonatkozó központi célpontjaként.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Google 2025-ös stratégiája a Gemini AI-t helyezi a középpontba
Forrás: Depositphotos

A megbeszélésen Pichai azt mondta : „2025 kritikus lesz”, hangsúlyozva a gyorsabb fejlesztés sürgős szükségességét. A sürgősség érzését hangsúlyozták a vezérigazgató megjegyzései, amelyek szerint „nagy a tét”, ahogy a vállalat a gyilkos AI-piacon tárgyal. Pichai tisztességes értékelést adott a Gemini alkalmazás jelenlegi helyzetéről, miközben a frissen megjelent alkalmazásról beszélt. Miközben elismerte az alkalmazás „erős lendületét”, nyíltan beszélt az előttünk álló nehézségekről.

Elismerte: „2025-ben még van mit tennünk, hogy behozzuk a lemaradást, és ott is vezető pozíciót alakítsunk ki”, utalva a vállalatnak a mesterséges intelligencia iparágban elfoglalt helyére.

A nagy technológiai cégek jelenleg különböző sikerrel, de nagymértékben fektetnek be a mesterséges intelligenciába, ami egybeesik a Gemini stratégiai fókuszával.

A Google nyitottsága az elért eredményekkel és hibákkal kapcsolatban azt mutatja, hogy reálisan ismeri a versenykörnyezetet.A Google a technológiai fejlődés általa átalakítónak tekintett időszakára pozícionálja magát, és a találkozó időzítése és bemutatása – ünnepi öltözékkel kiegészítve – laza hátteret biztosított ahhoz, ami a vállalat egyik legjelentősebb stratégiai fordulópontjának tűnik az elmúlt években.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Gyakorlati útmutató a jövő heti Balkan Ecommerce Summit résztvevői számára
3 perc olvasási idő

Gyakorlati útmutató a jövő heti Balkan Ecommerce Summit résztvevői számára

Már csak néhány nap van hátra a várva várt Balkan Ecommerce Summit 2025-ig, amely 2025. április 29-30-án az Arena Sofia-ban a balkáni régió e-kereskedelmi központjává teszi Szófiát. Az esemény közeledtével ez a Balkan Ecommerce Summit részvételi útmutatója mindent elmond, amit tudnia kell ahhoz, hogy a lehető legtöbbet hozza ki ebből a legfontosabb digitális kereskedelmi találkozóból.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?
3 perc olvasási idő

Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?

Az Instagram hivatalosan is bemutatta Edits – saját videószerkesztő alkalmazását. Ezt különösen a tartalomkészítők és a kis márkák fogják értékelni, akik videókészítésüket szeretnék skálázni. Ez közvetlen válasz a népszerű CapCut eszközre, amely a ByteDance alá tartozik. Miben különböznek ezek az alkalmazások, és milyen potenciál rejlik bennük az e-kereskedelem számára?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
TV Evolution: Márkák: Változó nézési szokások és a márkára gyakorolt hatások
4 perc olvasási idő

TV Evolution: Márkák: Változó nézési szokások és a márkára gyakorolt hatások

Hogyan néznek ma az emberek videótartalmakat? Mit tekintenek „televíziónak”, és hol működik a legjobban a reklám? A CTV (Connected TV) még nem áll az e-kereskedelem középpontjában, de a külföldi fejlemények arra utalnak, hogy ez hamarosan megváltozhat. Az RTL AdAlliance új tanulmánya egyértelmű adatokkal és figyelemre méltó trendekkel szolgál. És azt mutatja, hogy a videók sikerét […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+