3 perc olvasási idő

A fordítás ereje: lehetőségek vállalkozása számára a párizsi olimpia idején

Párizs városa az olimpiai játékok közeledtével nyüzsög az izgalomtól. Az esemény várhatóan 15 millió látogatót vonz majd. Ezek közül 2 millió külföldről származik majd. A helyi vállalkozások számára a nemzetközi turisták beáramlása egyedülálló lehetőséget kínál az ügyfelek széles körének kiszolgálására.

A fordítás ereje: lehetőségek vállalkozása számára a párizsi olimpia idején
Forrás: Depositphotos

A nem ugyanazt a nyelvet beszélő látogatókkal való hatékony kommunikáció azonban kihívást jelenthet. Azok az országok, amelyek a múltban otthont adtak az olimpiának, sikeresen leküzdötték ezt az akadályt azáltal, hogy egyértelmű kommunikációs csatornákat biztosítottak.

Például a 2020-as japán tokiói olimpián olyan piktogramrendszert fejlesztettek ki, amely közvetítette a résztvevő sportágakat és a közös kényelmi szolgáltatásokat, megkönnyítve a kulturális háttérrel rendelkező látogatók számára a megértést.

A mai digitális korban a turizmus nagymértékben támaszkodik a weboldalakra. Egy jól megtervezett weboldal elengedhetetlen ahhoz, hogy a látogatók alapvető információkat kapjanak az úti célról, beleértve a szálláslehetőségeket, az éttermi ajánlásokat és a helyi látnivalókat.

A weboldalak szintén döntő szerepet játszanak a látogatók arra vonatkozó döntéseinek befolyásolásában, hogy hol költsék el a pénzüket. Ha egy weboldal csak a helyi nyelven érhető el, az akadályozhatja a vállalkozást abban, hogy globális közönséget érjen el, és hátrányos helyzetbe hozhatja őket azokkal a versenytársakkal szemben, akik webhelyük tartalmát több nyelven is elérhetővé tették. Szerencsére vannak olyan eszközök és vállalatok, amelyek segíthetnek a vállalkozóknak könnyen lefordítani weboldalukat, lehetővé téve számukra, hogy kihasználják a globális piacot.

Source: Depositphotos

Ezek az eszközök gépi fordítási képességeket biztosítanak, pontos fordításokat biztosítanak, és megkönnyítik bármely weboldalba történő integrálást anélkül, hogy technikai szakértelemre lenne szükség. Sokan közülük olyan legjobb fordításszolgáltatókat használnak, mint a DeepL, a Google Fordító és a Microsoft Translator a kiváló minőségű fordítások létrehozásához.

Ezzel a technológiával a vállalkozások izzadság nélkül bővíthetik online jelenlétüket és szélesebb közönséget vonzhatnak . Egyes vállalkozások már jelentős eredményeket értek el ezen eszközök használatával. Például a REVIEWS.io 120% -os növekedést tapasztalt a német forgalomban és 20% -kal nőtt a konverziós arányban, miután csak egy nyelvet adtak hozzá webhelyükhöz.

Az olimpia közeledtével még nem késő, hogy a vállalkozók kihasználják ezeket az eszközöket, és weboldalukat olimpiára késztessék. Weboldaluk lefordításával és lokalizálásával biztosíthatják, hogy felkészültek legyenek a nemzetközi látogatók különféle igényeinek kielégítésére, és kihasználják a világ legnagyobb sporteseményének megrendezésével járó lehetőségeket.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak
2 perc olvasási idő

Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak

A legfrissebb adatok feltűnő tendenciát mutatnak az Egyesült Királyság kis- és középvállalkozásai (kkv-k) körében: többségük profitál hirdetési és márkaépítési stratégiáiból. Az Amazon Ads tanulmánya azt mutatja, hogy a kkv-k 86% -a a jelenlegi hirdetési megközelítéseiknek tulajdonítja az új ügyfelek sikeres vonzását és a márka ismertségének növelését az elmúlt évben.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+