3 perc olvasási idő

A fordítás ereje: lehetőségek vállalkozása számára a párizsi olimpia idején

Párizs városa az olimpiai játékok közeledtével nyüzsög az izgalomtól. Az esemény várhatóan 15 millió látogatót vonz majd. Ezek közül 2 millió külföldről származik majd. A helyi vállalkozások számára a nemzetközi turisták beáramlása egyedülálló lehetőséget kínál az ügyfelek széles körének kiszolgálására.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A fordítás ereje: lehetőségek vállalkozása számára a párizsi olimpia idején
Forrás: Depositphotos

A nem ugyanazt a nyelvet beszélő látogatókkal való hatékony kommunikáció azonban kihívást jelenthet. Azok az országok, amelyek a múltban otthont adtak az olimpiának, sikeresen leküzdötték ezt az akadályt azáltal, hogy egyértelmű kommunikációs csatornákat biztosítottak.

Például a 2020-as japán tokiói olimpián olyan piktogramrendszert fejlesztettek ki, amely közvetítette a résztvevő sportágakat és a közös kényelmi szolgáltatásokat, megkönnyítve a kulturális háttérrel rendelkező látogatók számára a megértést.

A mai digitális korban a turizmus nagymértékben támaszkodik a weboldalakra. Egy jól megtervezett weboldal elengedhetetlen ahhoz, hogy a látogatók alapvető információkat kapjanak az úti célról, beleértve a szálláslehetőségeket, az éttermi ajánlásokat és a helyi látnivalókat.

A weboldalak szintén döntő szerepet játszanak a látogatók arra vonatkozó döntéseinek befolyásolásában, hogy hol költsék el a pénzüket. Ha egy weboldal csak a helyi nyelven érhető el, az akadályozhatja a vállalkozást abban, hogy globális közönséget érjen el, és hátrányos helyzetbe hozhatja őket azokkal a versenytársakkal szemben, akik webhelyük tartalmát több nyelven is elérhetővé tették. Szerencsére vannak olyan eszközök és vállalatok, amelyek segíthetnek a vállalkozóknak könnyen lefordítani weboldalukat, lehetővé téve számukra, hogy kihasználják a globális piacot.

Source: Depositphotos

Ezek az eszközök gépi fordítási képességeket biztosítanak, pontos fordításokat biztosítanak, és megkönnyítik bármely weboldalba történő integrálást anélkül, hogy technikai szakértelemre lenne szükség. Sokan közülük olyan legjobb fordításszolgáltatókat használnak, mint a DeepL, a Google Fordító és a Microsoft Translator a kiváló minőségű fordítások létrehozásához.

Ezzel a technológiával a vállalkozások izzadság nélkül bővíthetik online jelenlétüket és szélesebb közönséget vonzhatnak . Egyes vállalkozások már jelentős eredményeket értek el ezen eszközök használatával. Például a REVIEWS.io 120% -os növekedést tapasztalt a német forgalomban és 20% -kal nőtt a konverziós arányban, miután csak egy nyelvet adtak hozzá webhelyükhöz.

Az olimpia közeledtével még nem késő, hogy a vállalkozók kihasználják ezeket az eszközöket, és weboldalukat olimpiára késztessék. Weboldaluk lefordításával és lokalizálásával biztosíthatják, hogy felkészültek legyenek a nemzetközi látogatók különféle igényeinek kielégítésére, és kihasználják a világ legnagyobb sporteseményének megrendezésével járó lehetőségeket.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád
5 perc olvasási idő

Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád

Néhány évvel ezelőtt egy online bolt elindítása azt jelentette, hogy egy hónapot töltöttem egy fejlesztővel, és néhány ezer dollárt dobtam előre. Ma? Egy délután alatt működőképes üzlet lehet, és gyakorlatilag semmibe sem kerül az indítás. Ha gondolkodott azon, hogy saját online vállalkozást indítson, de a technológiai dolgok vagy az indítási költségek visszatartottak, akkor jó hírem […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
A globális e-kereskedelem átlépi az 5 billió dollárt. Mi változik 2026-ban?
3 perc olvasási idő

A globális e-kereskedelem átlépi az 5 billió dollárt. Mi változik 2026-ban?

Az online vásárlás történelmet írt – az ECDB szerint először lépte át az évi 5 billió dolláros határt. Míg a növekedés stabil 8,6%-ra lassul, a nyertesek és vesztesek térképe drámaian változik. Shein és Temu veszít lendületéből, míg az élelmiszerboltok e-kereskedelme kétszámjegyű ütemben fejlődik.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Az ünnepi vásárlás most nyáron kezdődik és 3 hónapig tart – derül ki a kutatásokból
6 perc olvasási idő

Az ünnepi vásárlás most nyáron kezdődik és 3 hónapig tart – derül ki a kutatásokból

Az Amazon Ads marketingútmutatót adott ki a 2025-ös ünnepi szezonra. Az eredmények radikális változást mutatnak a vásárlási magatartásban: a vásárlók 14%-a nyáron kezd vásárolni, 31%-a pedig a Cyber Monday után fejezi be a vásárlást. Az ár és a minőségi tartalom fontosabb, mint valaha.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU