3 perc olvasási idő

A fogyasztói magatartás változása nyilvánvaló az Egyesült Királyság visszatérési tájképében

Az ünnepek közeledtével az új adatok a kiskereskedelmi forgalomban az Egyesült Királyságban tapasztalható visszatérési tendenciák változását mutatják. A DHL e-kereskedelem és a ZigZag közös elemzése szerint a visszaküldések volumene 2024 szeptembere és októbere között 2024 és 2023 között csekély mértékben, 3%-kal nőtt, a fizetett visszaküldéseké azonban jelentősebb mértékben, 6%-kal emelkedett.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A fogyasztói magatartás változása nyilvánvaló az Egyesült Királyság visszatérési tájképében
Forrás: Depositphotos

Az érték egyenlete

A pénzügyi oldal figyelemre méltó tendenciát mutat: az átlagos visszaküldési érték idén ősszel elérte a 106 fontot, ami 7%-os növekedést jelent az előző évhez képest. Ez arra utal, hogy a drágább vásárlások visszatérítésének tendenciája figyelhető meg.

A vásárlók változó elvárásai

Tekintettel arra, hogy a fogyasztók több mint egyharmada szerint a kézbesítési és visszaküldési módok feletti ellenőrzés elengedhetetlen, a DHL Global Online Shopper Trends Report szerint a visszaküldési lehetőségek rugalmassága kulcsfontosságúvá vált. A kényelem iránti igényt mutatja a csomagmegőrző használatánakerőteljes, 79%-os növekedése az előző 12 hónap során.

Stuart Hill, a DHL e-kereskedelemért felelős brit vezérigazgatója megjegyzi, hogy „a visszaküldés az online vásárlás szerves részévé vált”. „Bár a kiskereskedők számára kihívást jelent, különösen a főszezonban, az egyértelmű irányelvek és az ésszerűsített logisztika mindkét fél számára előnyös lehet.”

Kiemeli, hogy az olyan választási lehetőségek, mint a rugalmas leadási helyszínek és az elfogadható árú csomagmegőrző, hogyan javíthatják a vásárlói elégedettséget.

A fizetett visszaküldések számának növekedése

A fogyasztói részleges fizetés a 2024 őszi visszaküldések 46%-át tette ki, ami enyhe növekedést jelent. Bár a fogyasztók egyharmada panaszkodik a visszaküldési költségek miatt, csaknem 25%-uk hajlandó fizetni a kívánt áruk visszaküldéséért.

return policy

Source: Depositphotos

Sorozatos visszaküldések: Folyamatos probléma

Az adatok szerint a sorozatos visszaküldők a visszaküldési volumen 24%-át teszik ki, de a visszaküldési kohorszoknak csak 11%-át képviselik. Érdekes, hogy ezeknek a rendszeres vásárlóknak a 83%-a hajlandó fizetni a visszaküldésekért.Matthew Jacques, a ZigZag globális partnerségekért felelős igazgatója ezt lehetőségként értékeli: „

A fogyasztók fizetési hajlandósága a rekordmennyiségű visszaküldés ellenére is növekszik. Számos nagy kiskereskedő már sikeresen bevezette a fizetős visszárut.”

Figyelmeztet azonban arra, hogy a visszáru felszámításához elsőrangú ügyfélszolgálatra van szükség, beleértve a nyomon követési funkciókat, a proaktív kommunikációt, az egyszerű lehetőségeket és a gyors visszatérítést.

A csúcsszezon közeledtével a brit visszáru kihívás elé állítja a kiskereskedőket, hogy egyensúlyt teremtsenek a működési hatékonyság és a rugalmas lehetőségek között, miközben megfelelnek a vásárlók hibátlan ünnepi vásárlás iránti igényeinek.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+