3 perc olvasási idő

A fogyasztói magatartás változása nyilvánvaló az Egyesült Királyság visszatérési tájképében

Az ünnepek közeledtével az új adatok a kiskereskedelmi forgalomban az Egyesült Királyságban tapasztalható visszatérési tendenciák változását mutatják. A DHL e-kereskedelem és a ZigZag közös elemzése szerint a visszaküldések volumene 2024 szeptembere és októbere között 2024 és 2023 között csekély mértékben, 3%-kal nőtt, a fizetett visszaküldéseké azonban jelentősebb mértékben, 6%-kal emelkedett.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A fogyasztói magatartás változása nyilvánvaló az Egyesült Királyság visszatérési tájképében
Forrás: Depositphotos

Az érték egyenlete

A pénzügyi oldal figyelemre méltó tendenciát mutat: az átlagos visszaküldési érték idén ősszel elérte a 106 fontot, ami 7%-os növekedést jelent az előző évhez képest. Ez arra utal, hogy a drágább vásárlások visszatérítésének tendenciája figyelhető meg.

A vásárlók változó elvárásai

Tekintettel arra, hogy a fogyasztók több mint egyharmada szerint a kézbesítési és visszaküldési módok feletti ellenőrzés elengedhetetlen, a DHL Global Online Shopper Trends Report szerint a visszaküldési lehetőségek rugalmassága kulcsfontosságúvá vált. A kényelem iránti igényt mutatja a csomagmegőrző használatánakerőteljes, 79%-os növekedése az előző 12 hónap során.

Stuart Hill, a DHL e-kereskedelemért felelős brit vezérigazgatója megjegyzi, hogy „a visszaküldés az online vásárlás szerves részévé vált”. „Bár a kiskereskedők számára kihívást jelent, különösen a főszezonban, az egyértelmű irányelvek és az ésszerűsített logisztika mindkét fél számára előnyös lehet.”

Kiemeli, hogy az olyan választási lehetőségek, mint a rugalmas leadási helyszínek és az elfogadható árú csomagmegőrző, hogyan javíthatják a vásárlói elégedettséget.

A fizetett visszaküldések számának növekedése

A fogyasztói részleges fizetés a 2024 őszi visszaküldések 46%-át tette ki, ami enyhe növekedést jelent. Bár a fogyasztók egyharmada panaszkodik a visszaküldési költségek miatt, csaknem 25%-uk hajlandó fizetni a kívánt áruk visszaküldéséért.

return policy

Source: Depositphotos

Sorozatos visszaküldések: Folyamatos probléma

Az adatok szerint a sorozatos visszaküldők a visszaküldési volumen 24%-át teszik ki, de a visszaküldési kohorszoknak csak 11%-át képviselik. Érdekes, hogy ezeknek a rendszeres vásárlóknak a 83%-a hajlandó fizetni a visszaküldésekért.Matthew Jacques, a ZigZag globális partnerségekért felelős igazgatója ezt lehetőségként értékeli: „

A fogyasztók fizetési hajlandósága a rekordmennyiségű visszaküldés ellenére is növekszik. Számos nagy kiskereskedő már sikeresen bevezette a fizetős visszárut.”

Figyelmeztet azonban arra, hogy a visszáru felszámításához elsőrangú ügyfélszolgálatra van szükség, beleértve a nyomon követési funkciókat, a proaktív kommunikációt, az egyszerű lehetőségeket és a gyors visszatérítést.

A csúcsszezon közeledtével a brit visszáru kihívás elé állítja a kiskereskedőket, hogy egyensúlyt teremtsenek a működési hatékonyság és a rugalmas lehetőségek között, miközben megfelelnek a vásárlók hibátlan ünnepi vásárlás iránti igényeinek.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Fuvarszervezés: Növelje az ellátási lánc hatékonyságát
3 perc olvasási idő

Fuvarszervezés: Növelje az ellátási lánc hatékonyságát

Az áruszállítás és az árukezelés a logisztika kritikus szempontja, amely magában foglalja az objektumok helyek közötti mozgásának tervezését, végrehajtását és nyomon követését. Ennek a folyamatnak a célja az áruk időben történő, költséghatékony és hatékony szállításának biztosítása. Különböző elemeket foglal magában, mint például a fuvarozó kiválasztása, az útvonaltervezés, a dokumentációkezelés és a szállítmánykövetés. A hatékony fuvarszervezés […]

Olvasás
Az európai e-kereskedelmi logisztika változó környezete
3 perc olvasási idő

Az európai e-kereskedelmi logisztika változó környezete

Az ebben a cikkben bemutatott betekintések a Parcelmonitor, az e-kereskedelmi logisztikai elemzések vezető hatóságának adatain alapulnak. Tegyünk egy forgószél túrát az Egyesült Királyságban, Németországban és Hollandiában – a trió vezeti a töltést ebben a digitális kiskereskedelmi forradalomban.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+