3 perc olvasási idő

A digitálisan első Zillennials egyedi vásárlási preferenciákkal alakítja át a kiskereskedelmi tájképet

Az 1991 és 1999 között született fiatalabb millenniumi és idősebb Z generációs fogyasztók minden más korcsoportnál nagyobb valószínűséggel választják a kiskereskedelmi termékek online vásárlását. A PYMNTS Intelligence legújabb tanulmányai szerint ez a korcsoport a legkevésbé valószínű, hogy csak a boltban vásárol, és a legvalószínűbb, hogy kizárólag online vásárol kiskereskedelmi termékeket. A tanulmány négy különböző zilgenerációs személyiségcsoport variációinak megértését is lehetővé teszi: adakozók, szabadon költők, vagyonépítők és költségvetés-tudatosak.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A digitálisan első Zillennials egyedi vásárlási preferenciákkal alakítja át a kiskereskedelmi tájképet
Forrás: Depositphotos

37% -kal, több, mint a nem zillenniális Z generáció 34% -kal, és a nem zillenniális ezredfordulósok szintén 34% -kal, a zillennialok kiemelkednek a csak digitális kiskereskedelmi fogyasztók legmagasabb arányával. Hasonlóképpen, a nem zillenniális Z generációhoz és a nem zillenniális ezredfordulósokhoz képest a zillenniárisok a legkevésbé valószínű, hogy minden kiskereskedelmi vásárlásukat személyesen akarják elvégezni, 29% -kal, szemben a 32% -kal.

Annak alapján, hogy az egyes válaszadók hogyan használnák fel a szokásos havi fizetésük felének megfelelő váratlan bevételt, a PYMNTS Intelligence négy különálló személyiséget vázol fel ennek a generációnak: költségvetési gondolkodásúak, vagyonépítők, szabadon költők és adakozók. Ezek a csoportok némileg eltérő ízléssel rendelkeznek a kiskereskedelmi beszerzéshez, ami jelentős hatással van a digitális és online marketing stratégiákra. Például a költségvetés-tudatos csoport 39%-a szívesebben vásárolna online és személyesen is, valószínűleg azért, mert szívesen vadásznak a legjobb ajánlatokra. A donoroknak csak 15%-a követi ezt a mintát; Ennek a csoportnak az 53% -a csak online vásárol.

A kiskereskedelmi termékeket nagymértékben érintik a zillennials, egy olyan ügyfélcsoport, amely hajlamosabb az online vásárlásra. Úgy tűnik, hogy a személyes ajánlások fontosabbak a vásárlási döntéseik szempontjából, mint az ezredfordulósok számára, de kevésbé, mint a Z generáció számára. A Z generáció körében a közösségi média hirdetések is a legmagasabbak; zillennials 35% -nál A zillennials számára további fontos elemek a hírességek és befolyásolók, a személyre szabott digitális ajánlások és a webhelymarketing.

Az aktív fogyasztók, a zillennials több üzleten keresztül befolyásolható. Minden személyiség számára a személyes ajánlások nagy hatással vannak; De a költségvetés-tudatos zilgeneráció számára 42% -kal még fontosabbá válnak. A költségvetés-tudatos csoport az átlagosnál nagyobb befolyást mutat a személyre szabott digitális ajánlások és online kiadványok révén is. A vagyonépítők körében a közösségi média hirdetések 38% -kal túlméretezett húzással rendelkeznek.

Az üzletek kiválasztásakor a zillennials általában a jobb költségeket részesíti előnyben a márkaválasztással szemben. A zilgenerációsok 41%-a gondolja úgy, hogy az általuk kedvelt márkák elérhetősége kevésbé fontos, mint az árazás. Csak 21% válaszol az ellenkező irányba. A Z generáció esetében ez a tendencia továbbra is igaz; De az Y generáció azon aránya, akik először az árat helyezik előtérbe, 36% -ra csökken.

Mind a márkaorientált, mind az árképzést előtérbe helyező fogyasztók legnagyobb szegmensei a zillennials és a Z generáció körében találhatók. A költségvetéssel rendelkező zillennialok számára az árképzés nagyon fontos; 45%-uk azt mondja, hogy ez az első gondolata. Bár a márka jelentős részesedése az első, a vagyonépítők és a szabadon költők továbbra is elsődleges prioritást élveznek az árképzésben.

Végső soron a bővülő piacra törekvő kiskereskedőknek hatékony digitális és online marketing stratégiák révén meg kell érteniük a zilgeneráció és a Z generáció, valamint az ezredfordulós társaik közötti különbségeket.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Meta AI Európában is megjelenik
3 perc olvasási idő

A Meta AI Európában is megjelenik

A technológiai óriás Meta ezen a héten hozta nyilvánosságra, hogy társalgási AI eszközét 41 európai országban, köztük az Európai Unióban, valamint 21 tengerentúli területen fogják alkalmazni – ez a Meta AI eddigi legnagyobb globális terjeszkedését jelenti.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.
3 perc olvasási idő

Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.

A Balkan Ecommerce Summit 2025, a régió egyik legjelentősebb digitális kereskedelmi eseménye április 29-30-án, 2025. április 29-30-án az Arena Sofia-ban az egész balkáni régió e-kereskedelmi központjává alakítja Szófiát. Ez a mérföldkőnek számító esemény több mint 4000 résztvevőt hoz össze több mint 20 országból, köztük az Egyesült Államokból és Indiából.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel
4 perc olvasási idő

A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel

Ettől a héttől kezdve a Meta alapvetően megváltoztatja az információk ellenőrzésének módját a Facebookon, az Instagramon és a Szálakon. Ahelyett, hogy független tényellenőrzőkkel működnének együtt, bevezetik a közösségi jegyzeteket, egy crowdsourcing-alapú mechanizmust. Ez a változtatás ellentmondásos, de a Meta úgy mutatja be, mint az elfogultság csökkentésének módját. A márkák számára ez új realitást jelent – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+