
.
Miben különbözik ez a partnerség
A hagyományos szállítási alkalmazásokkal ellentétben a Deliveroo Express kezeli a kiskereskedők saját digitális áruházi felületeinek teljes háttérműveletét. A Co-op mindent kiszervez a megrendelés feldolgozásától a végső kiszállításig, miközben online is megőrzi márkaidentitását. A szolgáltatás országszerte több száz Co-op üzletben indul, építve a hét évvel ezelőtt kezdődött kapcsolatra, amikor a Co-op lett a Deliveroo első nagy élelmiszeripari partnere.
Agresszív terjeszkedési tervek
A kényelmi kiskereskedő a brit gyors élelmiszerpiac 30%-át szeretné megszerezni – ez az ambiciózus cél tükrözi az azonnali vásárlás iránti növekvő fogyasztói igényt. A Co-op már most is az Egyesült Királyság lakosainak 86%-át éri el különböző online csatornákon keresztül.
„Ez a partnerség nagyobb rugalmasságot és választékot biztosít a fogyasztók alapvető élelmiszerekkel és igény szerinti ételekkel kapcsolatos igényeinek kielégítésére” – magyarázta Chris Conway, a Co-op gyors kiszállítási stratégiájának vezetője.
Az élelmiszer-kiszállítás boomja folytatódik
Tavaly az élelmiszer-rendelések a Deliveroo teljes üzleti értékének 16%-át adták, és az erőteljes kétszámjegyű bővülés a szélesebb termékválasztéknak és a szolgáltatással kapcsolatos jobb vásárlói tájékoztatásnak köszönhető. Az európai élelmiszerláncok számára, amelyek figyelik ezt a területet, a Co-op megközelítése mintát kínál arra, hogy hatalmas infrastrukturális beruházások nélkül felvegyék a versenyt az online szereplőkkel.A RetailGazette jelentése alapján.