
Három módszer az üzleti podcast forgatására
A YouTube csapata három szintre bontja a videókészítést.
- Az alap párosítja a hangot egy statikus képpel – általában a podcast borítójával. Adjon hozzá hanghullámformát, ha enyhe mozgást szeretne. Alacsony erőfeszítés, minimális költség.
- A középső szint azt jelenti, hogy kapcsolja be a webkamerát. Egy felvétel a műsorvezetőről beszél. A YouTube csapata szerint ez emberi tényezőt ad hozzá, és növeli az elkötelezettséget a statikus képekhez képest.
- A Speciális több kamerát, B-roll felvételeket és képernyőn megjelenő grafikákat használ. Úgy néz ki, mint egy tévéműsor, de alapvető felszereléssel és szerkesztőszoftverrel is elkészíthető.
A miniatűrök döntik el, hogy ki kattint
A YouTube csapata az indexképet nevezi a legfontosabb kattintási tényezőnek. Minden epizódnak saját 16:9-es miniatűrre van szüksége.
Mi működik: tiszta érzelmeket mutató arcok, nagy kontrasztú színek, amelyek felbukkannak a hírfolyamokban, és maximum 3-5 szó szöveg. A vendégnév helyett használja a „A termelékenység titka” vagy a „Legnagyobb megbánása” kifejezést.
Tartsa egységesen a betűtípusokat és a színeket, hogy az emberek azonnal felismerjék a tartalmat.
A fejezetek keresési forgalmat hoznak
YouTube és Google index fejezetcímek. Egy podcast epizód több tucat keresési kifejezésre rangsorolható.
A 20 percnél hosszabb podcastok esetében a YouTube csapata szerint fejezetekre van szükség. Adjon hozzá időbélyegeket a leíráshoz – 00:00 Bevezetés, 02:35 1. téma, 15:10 2. téma. A nézők arra ugranak, ami érdekli őket. A nézési idő megnő.
A trendeket, eszközöket és stratégiákat lefedő e-kereskedelmi podcast minden témához külön rangsorolódik.
Írjon részletes leírást. Több bekezdés a megvitatott kérdésekkel és témákkal. Adjon hozzá releváns kulcsszavakat természetesen. Adjon meg linkeket az említett forrásokra és vendégekre. Ez segít a YouTube-nak megérteni a tartalmat, és ajánlani azt.
Vágjon ki rövid klipeket hosszú epizódokból
A legjobb alkotók minden epizódot tartalmi pillérként kezelnek. Több kisebb darabra vágták.
- A YouTube Shorts a felfedezésért dolgozik. Húzza a 60 másodperces pillanatokat – hasznos tippek, erős vélemények, meglepő statisztikák. Szerkessze függőleges formátumba. A YouTube csapata megjegyzi, hogy a rövidfilmek milliókat érnek el, akik soha nem néznek hosszú tartalmat.
- A közösségi bejegyzések kitöltik az epizódok közötti hézagokat. Végezzen közvélemény-kutatásokat a műsor témáiról, tegyen fel kérdéseket a vendégeknek, ossza meg a kulisszák mögötti fotókat.
- A klipek funkció lehetővé teszi a nézők számára, hogy saját 5-60 másodperces kiemeléseket hozzanak létre. Ingyenes marketing, amikor a közönség megosztja a legjobb pillanatokat.
Írjon címeket a kereséshez
Gyakori hiba a YouTube csapata szerint: homályos címek, mint például „Digital Talk Episode 12 – Mark Williams”.
Jobb: Hogyan méretezheti online áruházát 7 számjegyű lábra. Mark Williams e-kereskedelmi szakértő | Digitális beszélgetés 12. rész.”
Egyértelmű érték, releváns kulcsszavak, következetes márkaépítés. Közzététel előtt sorolja fel az epizód által megválaszolt összes kérdést. A Google Trends vagy a YouTube automatikus kiegészítése segítségével megkeresheti, hogy mit keresnek az emberek.
A hozzászólások növelik az algoritmus elérését
A YouTube algoritmusa a magas elkötelezettséget részesíti előnyben. A több kedvelés, megjegyzés és megosztás több ajánlást jelent.
Olvassa el a megjegyzéseket, és válaszoljon rájuk a közzétételt követő első néhány órában. Tegyen fel egy kérdést a végén a beszélgetés megkezdéséhez. Rögzítsen jó megjegyzéseket a beszélgetés irányításához.
A premierek a feltöltéseket eseményekké alakítják. Ütemezzen premiert visszaszámlálással és élő csevegéssel. Nézzétek együtt valós időben passzív megtekintés helyett.
Használja a Közösség lapot az epizódok között a gyors bejegyzésekhez, szavazásokhoz és frissítésekhez. Aktívan tartja csatornádat.
Figyelési viselkedés a megtekintések számával kapcsolatban
A YouTube Studio pontosan megmutatja, hogy az emberek hol hagyják abba a nézést, mely szakaszokat tekerik vissza, és honnan származik a forgalom.
A YouTube csapata azt javasolja, hogy hagyja figyelmen kívül az olyan hiúsági mutatókat, mint az összes megtekintési szám. Inkább a viselkedési mintákra összpontosítson.
Ha az emberek folyamatosan lemorzsolódnak a 10 perces határnál, az epizódok túl hosszúak lehetnek. Ha visszatekernek bizonyos részeket, az a tartalom visszhangzik. Ha a legtöbb forgalom a keresésből származik, akkor a SEO működik. Ha a javasolt videókból származik, akkor az indexképek és a címek jól teljesítenek.