
.
Vásárlói hűség változása a brit kiskereskedelemben
A mai kiskereskedelmi környezetben a verseny éles, a vásárlók 23 százaléka inkább az akciókat keresi, minthogy ragaszkodjon a megszokott üzleteihez. A hűségprogramok fontossága egyre nyilvánvalóbb, a vásárlók 52 százaléka fejezte ki, hogy hajlamos olyan üzleteket patronálni, amelyek programokat kínálnak. Sőt, 61 százalék jelentős többsége úgy érzi, hogy a kiskereskedőknek fokozniuk kellene a vásárlók jutalmazására irányuló erőfeszítéseiket.
Minőség és kényelem: Fő vásárlási prioritások
A megkérdezettek 60 százaléka továbbra is fontosnak tartja a kényelmet; 65 százalék értékeli azokat a cégeket, amelyek képesek az utolsó pillanatban történő vásárlásokat kezelni és garantálják a szállítási szolgáltatásokat.A termékek minőségét is alaposan megvizsgálják. A britek 62 százaléka tapasztalta a közelmúltban a termékek minőségének vagy méretének romlását. 47 százalék a kevesebb, de jobb minőségű áru vásárlása mellett dönt Daniel Edelman, az American Express munkatársa kiemeli annak jelentőségét, hogy a kiskereskedők gyorsan alkalmazkodjanak a változó vásárlói igényekhez, és a csúcsminőségű vásárlói élmény nyújtását helyezzék előtérbe mind az üzletekben, mind az interneten. „
Az emberek vásárlási prioritásai érthetően gyorsan változnak a kor követelményeinek megfelelően, nagyobb hangsúlyt fektetnek az értékre és jobban figyelnek a minőségre. Fontos, hogy a kiskereskedők, mint mindig, most is közel maradjanak a vásárlóikhoz, és gyorsan reagáljanak a változó igényekre. A nyerő vásárlói élmény nyújtásának mind az üzletben, mind az online térben szintén az első helyen kell állnia, mivel a fogyasztók továbbra is a kényelmet és a könnyedséget helyezik előtérbe vásárláskor.”

Source: Depositphotos
A brit fogyasztók költési szokásai
A tanulmányból az is kiderült, hogy az emberek 42 százaléka még mindig a nyaralásra költi a legtöbb pénzt.72 százalékuk még mindig úgy gondolja, hogy elengedhetetlen, hogy időnként kényeztessék magukat. Elég érdekes, hogy 44 százalék nyitott arra, hogy a vásárlási élményért cserébe megossza az adatait. Ez lehetőséget ad az üzleteknek arra, hogy az ajánlatokat és üzeneteket hatékonyan személyre szabják.
Mit jelent ez a kiskereskedők számára?
1️⃣ Az árérzékenység minden idők legmagasabb szintjén van.
- Action: Kínáljon versenyképes árakat, korlátozott ideig érvényes ajánlatokat és személyre szabott kedvezményeket, hogy vonzza a pénztárcabarát vásárlókat.
2️⃣ A hűségprogramok fontosabbak, mint valaha.
- Cselekvés: Erősítse meg a hűségprogramokat exkluzív kedvezményekkel, korai hozzáféréssel az akciókhoz és személyre szabott jutalmakkal.
3️⃣ A minőség számít, de a kényelem is.
- Cselekvés: Koncentráljon a következetes termékminőség biztosítására, miközben zökkenőmentes, gyors és megbízható vásárlási élményt biztosít (online és offline egyaránt).
4️⃣ A személyre szabott vásárlási élmény fokozza az elkötelezettséget.
- Cselekvés: Használja a mesterséges intelligenciát és az adatelemzést a promóciók testre szabásához, a termékek ajánlására és a vásárlói elkötelezettség fokozására.