1 min. čítanie

A/B tesztelés

Az A/B tesztelés a webshop konverziós arányának növelésére szolgál. Egy oldalból két változatot készítünk, mindkettőnek megvan a maga dizájnja, máshogy van elkészítve, hogy a kiderüljön, melyik teljesít jobban.

Az A/B tesztelés a webshop konverziós arányának növelésére szolgál. Egy oldalból két változatot készítünk, mindkettőnek megvan a maga dizájnja, máshogy van elkészítve, hogy a kiderüljön, melyik teljesít jobban. Az egyik oldalt a látogatók egyik részének, míg a másikat a másik részének mutatjuk. Az eredményt a meghatározott célok, tehát a konverzió mértéke alapján kiértékeljük. Ezt különböző eszközökkel mérhetjük, például Google Analytics-en keresztül.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Trust flow

A Trust flow egy olyan mutató, amely a weboldal hietelességéről ad képet. A MajesticSEO.com weboldal egyik eszköze – bizalmi mutatója.

Prečítať článok
1 min. čítanie

Upselling

Az upselling, vagy felülértékesítés egy értékesítési technika, amelynek célja, hogy a vásárlónak, aki hajlandóságot mutat egy adott termék megvásárlására, drágább terméket adjunk el, mint amit előre kiválasztott magának. Kínálhatunk neki magasabb termékkategóriát, ezzel együtt magasabb árat, vagy további szolgáltatásokat, mint például biztosítás vagy ingyenes szállítás. Hasonló technika, mint a cross-selling (keresztértékesítés), amelynél azonban nem feltétlenül […]

Prečítať článok
1 min. čítanie

UX

UX, vagyis a user experience, azaz a felhasználói élmény különböző technikákat és módszereket jelent, amelyeket felhasználói felületek tervezésénél használnak. Vizsgálja azt, hogy a felhasználók mit szeretnének, milyen érzéseik vannak a felületből, milyen a hozzáállásuk a különböző termékekhez, szolgáltatásokhoz. A célja, hogy segítségével úgy alakítsuk ki a weboldalt, hogy a felhasználó elégedett legyen, és megtalálja, amit […]

Prečítať článok