2 perc olvasási idő

5 év múlva a nyílt bankolás népszerűbb lesz, mint a kriptovaluta és a BNPL

Az emerchantpay legújabb kutatása azt mutatja, hogy a kártyák 5 éven belül továbbra is a legnépszerűbb fizetési módok maradnak (a válaszadók 22% -a), de a nyílt bankolás lesz a második (az Egyesült Királyság fogyasztóinak 19% -a választja ezt 5 év múlva).

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
5 év múlva a nyílt bankolás népszerűbb lesz, mint a kriptovaluta és a BNPL
Forrás: Depositphotos

Egy több mint 2000 brit fogyasztó körében végzett felmérés a nyílt bankolással kapcsolatos jelenlegi fogyasztói attitűdöket és preferenciákat vizsgálja. A válaszadók 22%-a támogatta a kártyákat, a nyílt bankolás szorosan a második helyen állt. Becslések szerint az Egyesült Királyság fogyasztóinak 19% -a választja 5 éven belül.

A nyílt bankolás az a gyakorlat, amely lehetővé teszi harmadik felek (pl. fintech alkalmazások) számára, hogy API-kon keresztül hozzáférjenek az ügyfelek banki pénzügyi adataihoz. Ez azt jelenti, hogy az ügyfelek biztonságosan megoszthatják pénzügyi adataikat más bankokkal vagy felhatalmazott pénzügyi szervezetekkel, például fizetési szolgáltatókkal, hitelezőkkel és biztosítókkal.

Source: emerchantpay

Bár az Open Banking kifejezés nem rezonál a társadalomban, a felmérés megállapította, hogy amikor a definíciót elmagyarázták a válaszadóknak, az Egyesült Királyság válaszadóinak 45% -a megerősítette, hogy használta.

Az Egyesült Királyság fogyasztói vásárlási szándékait tekintve a válaszadók 42% -a azt mondta, hogy valószínűleg használja az Open Banking-et az üzleten belüli fizetésekhez, míg 37% -uk azt mondta, hogy valószínűleg online fizetésre használja. Emellett azok a brit fogyasztók, akik elsősorban digitális vásárlásokra használnák az Open Bankinget, azt mondták, hogy online kiskereskedelmi vásárlásokra (44%), ezt követik a közüzemi fizetések (36%), a repülőjegyek (30%), a szállodák (34%) és az online előfizetéses szolgáltatások (25%).
Ez a nyílt bankolást más fizetési módok, például a kézi banki átutalások (13%), a kriptovaluták (7%) és a buy now pay later (14%) elé helyezi a felmérés szerint. A fogyasztók 42%-a azt mondta, hogy a jövőben is használná az Open Bankinget, ha az közvetlenül a bankszámlájukról támogatná a mobil- és online fizetéseket. Az alábbi ábra azokat a fogyasztókat mutatja, akik a következő öt évben gyakrabban tervezik használni az Open Bankinget, életkor szerint.

Az alábbi ábra azokat a fogyasztókat mutatja, akik a következő öt évben gyakrabban tervezik használni az Open Bankinget, életkor szerint.

Source: emerchantpay

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+