2 perc olvasási idő

5 év múlva a nyílt bankolás népszerűbb lesz, mint a kriptovaluta és a BNPL

Az emerchantpay legújabb kutatása azt mutatja, hogy a kártyák 5 éven belül továbbra is a legnépszerűbb fizetési módok maradnak (a válaszadók 22% -a), de a nyílt bankolás lesz a második (az Egyesült Királyság fogyasztóinak 19% -a választja ezt 5 év múlva).

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
5 év múlva a nyílt bankolás népszerűbb lesz, mint a kriptovaluta és a BNPL
Forrás: Depositphotos

Egy több mint 2000 brit fogyasztó körében végzett felmérés a nyílt bankolással kapcsolatos jelenlegi fogyasztói attitűdöket és preferenciákat vizsgálja. A válaszadók 22%-a támogatta a kártyákat, a nyílt bankolás szorosan a második helyen állt. Becslések szerint az Egyesült Királyság fogyasztóinak 19% -a választja 5 éven belül.

A nyílt bankolás az a gyakorlat, amely lehetővé teszi harmadik felek (pl. fintech alkalmazások) számára, hogy API-kon keresztül hozzáférjenek az ügyfelek banki pénzügyi adataihoz. Ez azt jelenti, hogy az ügyfelek biztonságosan megoszthatják pénzügyi adataikat más bankokkal vagy felhatalmazott pénzügyi szervezetekkel, például fizetési szolgáltatókkal, hitelezőkkel és biztosítókkal.

Source: emerchantpay

Bár az Open Banking kifejezés nem rezonál a társadalomban, a felmérés megállapította, hogy amikor a definíciót elmagyarázták a válaszadóknak, az Egyesült Királyság válaszadóinak 45% -a megerősítette, hogy használta.

Az Egyesült Királyság fogyasztói vásárlási szándékait tekintve a válaszadók 42% -a azt mondta, hogy valószínűleg használja az Open Banking-et az üzleten belüli fizetésekhez, míg 37% -uk azt mondta, hogy valószínűleg online fizetésre használja. Emellett azok a brit fogyasztók, akik elsősorban digitális vásárlásokra használnák az Open Bankinget, azt mondták, hogy online kiskereskedelmi vásárlásokra (44%), ezt követik a közüzemi fizetések (36%), a repülőjegyek (30%), a szállodák (34%) és az online előfizetéses szolgáltatások (25%).
Ez a nyílt bankolást más fizetési módok, például a kézi banki átutalások (13%), a kriptovaluták (7%) és a buy now pay later (14%) elé helyezi a felmérés szerint. A fogyasztók 42%-a azt mondta, hogy a jövőben is használná az Open Bankinget, ha az közvetlenül a bankszámlájukról támogatná a mobil- és online fizetéseket. Az alábbi ábra azokat a fogyasztókat mutatja, akik a következő öt évben gyakrabban tervezik használni az Open Bankinget, életkor szerint.

Az alábbi ábra azokat a fogyasztókat mutatja, akik a következő öt évben gyakrabban tervezik használni az Open Bankinget, életkor szerint.

Source: emerchantpay

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét
2 perc olvasási idő

Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét

A TikTok és a NewtonX új kutatása megmutatja, hogy a vállalkozások hogyan használják az AI-automatizálást a marketingben és az értékesítésben. A vezetők 90%-a úgy gondolja, hogy az AI automatizálása elősegíti vállalatuk növekedését. A beruházások gyorsan emelkednek, és mindenki várja az eredményeket.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget
4 perc olvasási idő

Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget

Évekig az egyszerű visszaküldés volt a nagyszerű ügyfélszolgálat jellemzője – gyors visszatérítés, nincs kérdés, nincs gond. De ez változik. A visszaküldés ma már a vásárlók és a márkák közötti bizalom próbája. A nemzetközi adatok azt mutatják, hogy miközben a visszaküldési arányok csökkennek, az ügyfelek egyre érzékenyebbek a folyamatra, mint egy évvel ezelőtt.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge