
Képek azonnali videókká alakítása
A zászlóshajó újdonság a Google fejlett Veo technológiáját használó automatizált videógenerálás. A kereskedők mostantól statikus termékfotókat alakíthatnak át magával ragadó videótartalmakká. Van AI képkocka-bővítési technológia is. Ez a videótartalmat az eredeti határokon túlra nyújtja – azonos technológia hajtja a Sphere híres „Óz, a nagy varázslóját „. A keretek bővítése jelenleg App kampányokban működik. További kampányformátumok 2025 folyamán kapnak hozzáférést.
Az új kreatív központ egyszerűsíti a munkafolyamatot
Az Asset Studio a Google egységes kreatív munkaterületeként debütál. Az összes meglévő tervezési eszköz mostantól egy fedél alatt él a Google Ads-en belül. A kereskedők egyedi termékképeket készíthetnek és valósághű beállításokban mutathatják be a termékeket. Ezek a képességek azonnal elindulnak mindkét hirdetési platformon.
Megérkeznek az intelligens kampányjavaslatok
AProduct Studio – a Google ingyenes AI-eszközkészlete – előrejelző funkciókkal bővül. Az „Ön számára generált” funkció tanulmányozza a piaci mintákat és javaslatot tesz a kampánystratégiákra. A rendszer ajánlásokat tesz a kiemelendő termékekről, az optimális árengedményszintekről és a jobb címszavakról. A tartalmi javaslatok a Google teljes hirdetési hálózatában és a feltörekvő formátumokban működnek.

Source: blog.google
Továbbfejlesztett márkaellenőrző eszközök
A Merchant Center teljes körű márkakezelő platformmá alakul át. Az új profilkezelési funkciók lehetővé teszik a kiskereskedők számára a Google Search megjelenésének ellenőrzését. A vállalatok biztosíthatják profiljukat, kiválaszthatják a képeket, módosíthatják a leírásokat és jóváhagyhatják a videotartalmakat. Ez garantálja az egységes márkaüzeneteket a Google-tulajdonokban. 2025-ben később indulnak el a fejlett videós koordinációs eszközök. Ezek összegyűjtik a tartalmat a vállalati webhelyekről, a YouTube-csatornákról és a közösségi média fiókokból. Az AI-ajánlások optimalizálják majd az anyagokat az aktuális promóciókhoz és a vírusos trendekhez.
Tesztelt interaktív vásárlási videók
A Google kattintható videohirdetésekkel kísérletezik az amerikai piacokon. Ezek a formátumok a videós történetmesélést ötvözik a közvetlen termékeléréssel. A vásárlók a videókra kattintva felfedezhetik az elérhető készleteket anélkül, hogy elhagynák a hirdetési élményt. A megközelítés a korai szakaszban lévő vásárlókat célozza meg, és egyszerűsíti a márkafelfedezési folyamatokat.
A Google vállalati blogbejegyzése alapján